Föräldrainfo

Lite mera info…

Röjardag 28/10 (styrelsens aktivitet)

Julpyssel, ni är välkomna att komma till förskolan och  julpyssla med era barn 29/11. Vi har öppet hus mellan kl. 13.30-18.00.  Vi kommer att ha olika pysselmaterial framme att välja på. erbjuds halmstomme till försäljning om man vill göra en dörrkrans men har ni hemma från förra året så ta med den stommen.Vi bjuder på fika.

Julfest, välkomna till Ågården i Vollsjö lördagen den 8/12 kl. 14-16. Barnen kommer bjuda på luciatåg, vi dansar kring granen och fikar. Lottförsäljning för den som önskar. Man får gärna bjuda med nära anhöriga till festen. Klädsel i luciatåg är sådant som hör jul och lucia till. Mer info kommer.

Datum för fotografering är ännu inte klart så det återkommer vi med.

Vårens röjardag 10 eller 11/5 (styrelsens aktivitet), ni väljer själv vilken dag. Anmälan kommer upp till våren.