Föräldrainfo

På tisdag den 2/4 är det sista dag att lämna in semesterlista.

Här kommer datum som är bra att fundera på, boka och skriva in redan nu;

Innebär påsklovet ändrade tider så får ni gärna meddela det så snart ni vet genom att skicka ett sms eller säga till oss.

Årsmöte den 25/4 kl. 18.00,kallelse kommer.

Vårens röjardagar,välj mellan fredagen den 10/5 kl. 17-21 alt lördagen den 11/5 kl. 8-12. Anmälningslista kommer sättas upp i hallarna när det närmar sig.

Familjedag med utflykt är onsdagen den 29/5. En dag som ni föräldrar, barnen och vi personal får tillbringa tillsammans. Mer info kommer.

Torsdagen den 20/6 kl 14-16 firar vi alla föräldrar, barn, syskon och personal in sommaren tillsammans med vår traditionella midsommarfest. Liksom tidigare år så får alla som vill gärna bidra med en kaka eller tårta till buffen. Vi kommer att fira av våra 6-åringar lite extra på festen.

Den 4/9 är det föräldramöte kl 17.30-20. Det blir information om verksamheten och vi har bjudit in Familjefokus som varit hos oss tidigare och pratat om föräldraskap. Temat kommer att Föräldraskap och stress.

Fredagen den 6 september är det stängd dag på förskolan.